آمنیوسنتز در یزد

انجام آمنیوسنتز استان یزد

خوشبختانه مراکز دقیقی در استان یزد برای انجام تست آمنیوسنتز وجود دارد به صورتی که یکی از تست هایی که مراکز ژنتیک یزد از سایر استان های همجوار نیز پذیرش دارند تست آمنیوسنتز می باشد، که دلیل آن کیفیت بالای انجام این تست در استان نسبت به استان های همجوار می باشد.

یکی از این مراکز، مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی می باشد که تا کنون آمار سریع ترین جواب دهی و در عین حال دقیق ترین جواب دهی به تست های آمنیوسنتز در یزد را داشته است. به واسطه اینکه تست آمنیوسنتز تستی بسیار حساس بوده و به صورت مستقیم با سلامتی کروموزومی جنین بستگی دارد، مراکز انجام آن باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند.

در مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی یزد تمام نکات مهم قبل از انجام یا درخواست تست، در حین انجام آن و پس از آن به صورت دقیق و ریز بینانه انجام می پذیرد. انجام تست آمنیوسنتز در مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی یزد مزایای ویژه ای دارد از جمله:

1- دقت بسیار بالا برای درخواست این آزمایش تنها و تنها برای مادرانی که واقعا به این تست احتیاج دارند (عدم انجام تست در مادرانی که می توانند به جای استفاده از آمنیوسنتز از آزمایشات ارزانتر و کم خطرتر استفاده کنند)

همانگونه که در مطلب مرتب با آمنیوسنتز نیز عنوان شد این تست به دلایل متفاوتی برای مادران باردار درخواست می شود. یکی از مهمترین دلایل برای انجام آزمایش آمنیوسنتز ریسک بالای سندرم داون یا سایر اختلالات کروموزومی پس از انجام غربالگری های لازم در دوران بارداری می باشد. دلیل دیگر آن تشخیص های پیش از تولد در زوحین با جهش های شناخته شده بیماری های ژنتیکی می باشد.

با توجه به توضیحات بیان شده دقت بسیار زیادی باید برای درخواست این تست انجام شود که در مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی دقیق ترین مشاوره های ژنتیک برای ضرورت یابی این تست انجام می شود.

2- دقت بسیار بالا در انجام این تست

در مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی یکی از بهترین کادرهای تخصصی کشور انجام آمنیوسنتز را بالاترین دقت انجام داده و نظارت دائم بر روی نحوه انجام این تست وجود دارد.

3- بهترین، دقیق ترین و کم خطرترین نمونه گیری

مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی برای نمونه گیری از مادران باردار برای انجام آمنیوسنتز به واسطه حساسیت این موضوع تنها با بهترین فوق تخصص های نمونه گیری استان یزد برای نمونه گیری همکاری می کند.

4- کمترین زمان انجام

تا کنون خوشبختانه مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی سریع ترین زمان جوابدهی به تست های آمنیوسنتز را در یزد به خود اختصاص داده است به طوریکه جواب شفاهی این تست فقط پس از 2 روز کاری ارائه می شود و جواب کتبی نیز در حدود دو هفته به بیماران ارائه می شود (حتی رکورد سریع ترین جواب دهی در استان یزد فقط در 12 روز در مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی انجام شده است)، که معمولا مدت زمان جوابدهی در سایر مراکز انجام دهنده این تست در استان و سایر شهر دو برابر این مدت زمان  می باشد.

5- مشاوره ژنتیک رایگان

مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی یزد تنها مرکزی است که مشاوره های ژنتیک دقیق و کامل را به مادرانی که در این مرکز آمنیوسنتز انجام می دهنده به صورت رایگان ارائه می کند.

6- تخفیف ویژه

با توجه به تعرفه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 1403 هزینه تست آمنیوسنتز برابر با 102861000ریال  می باشد که با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جامعه با تصمیم مدیریت مرکز ژنتیک پزشکی دکتر زعیمی انجام آمنیوسنتز در این مجموعه در سال 1403 تا اطلاع ثانوی با تخفیف ویژه برای همه مادران باردار با قیمت 8500000 تومان انجام می شود.

نوشتهٔ پیشین
آمنیوسنتز
نوشتهٔ بعدی
سندرم داون

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید